31-річний американець прийняв препарат для потенції і почав бачити все в червоному кольорі

06 жовтня 2018, 09:06 | Здоров'я
фото з NeBoley.com.ua
Розмір тексту:

У чоловіка діагностували ураження сітківки ока. Медики не можуть вилікувати захворювання протягом кількох місяців.

Для лікування еректильної дисфункції широко використовується силденафіл. Це діюча речовина препаратів для підвищення потенції, в тому числі «Віагри», який випускається компанією Pfizer. Силденафіл пригнічує фермент фосфодіестеразу 6 (ФДЕ-6): він міститься в фоторецепторах сітківки ока і відіграє ключову роль в зорової фототрансдукціі, в ході якої світло перетвориться в електричні сигнали. Про це повідомляє health. mail. ru з посиланням на Retinal Cases.

Раніше чоловіки, які брали силденафіл, зверталися до лікарів зі скаргами на світлобоязнь, фотофобію, помутніння зору і ціанопсію (коли все здається забарвленим в синій колір). Але ці симптоми зазвичай були короткочасними і проходили протягом доби.

Новий випадок виявився не схожий на попередні. 31-річний чоловік звернувся в лікарню Нью-Йорка зі скаргою на те, що останні два дні він бачить все в червоному кольорі. Симптоми з'явилися після того, як пацієнт випив розчин силденафілу. Він купив ліки через Інтернет і не зміг сказати, яку саме дозу вжив.

Але, за словами пацієнта, доза була значно більше рекомендованих 50 міліграмів на мілілітр, які можна було відміряти піпеткою.

Незабаром після цього у нього з'явилася ерітропсія (він почав бачити все в червоному кольорі), погіршився контрастне зір і з'явилася фотопсія (безпредметні образи у вигляді рухомих точок, плям в поле зору). На наступний день фотопсія зникла, але інші симптоми збереглися.

Після обстеження пацієнта медики виявили, що клітини сітківки, що відповідають за кольоровий зір, частково пошкоджені. Чоловікові поставили діагноз токсична ретинопатія. Його кілька днів лікували преднізолоном, але це не дало результатів. Протягом трьох наступних місяців ерітропсія не пройшла.

yellmed. ru.

Ключові слова:.




Додати коментар
:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:
 Введіть вірну відповідь         
Новости на русском