Подружжю Гордон-Бацман нагадали, що честь – це не тільки частина назви вигаданої ними "партії"

13 червня 2019, 17:41 | Україна
фото з Обком
Розмір тексту:

Генеральний продюсер NewsOne Василь Голованов спростував заяву журналіста Дмитра Гордона про те, що головну редакторку інтернет-видання «Гордон» Олесю Бацман нібито «вигнали з телеканалу за наказом Петра Порошенка». Про це він повідомив в коментарі «Детектору медіа».

Зазначимо, що в інтерв’ю «Українські правді» Дмитро Гордон розповів, що Олесю Бацман «викинули з телеканалу NewsOne за наказом Порошенка».

Василь Голованов, своєю чергою, наголосив, що вона залишила канал з «власної ініціативи».

«Справа в тому, що Бацман працювала на телеканалі NewsOne і перейшла працювати на телеканал «112 Україна» за своєю власною ініціативою.

Вона працювала, вела свої дві програми, вела програми на каналі і перейшла на «112», слідом за своїм чоловіком», – підкреслив він.

Нагадаємо, 16 травня журналістське подружжя Дмитро Гордон і Олеся Бацман оголосило, що припиняє співпрацю з каналом «112 Україна», на якому вели авторські програми «Гордон» і «Бацман».

Згодом ведучий та видавець Дмитро Гордон очолив передвиборний штаб політичної партії Ігоря Смешка – «Сила і Честь». Він також повідомив, що його дружина та головна редакторка інтернет-видання «Гордон» Олеся Бацман відповідає за інформаційну політику цієї партії.

За матеріалами: detector.media



Теги:
Додати коментар
:D :lol: :-) ;-) 8) :-| :-* :oops: :sad: :cry: :o :-? :-x :eek: :zzz :P :roll: :sigh:
 Введіть вірну відповідь