Вітаміни отримані штучним шляхом-смертельно небезпечні!.

23 травня 2012, 13:50 | Здоров'я 
фото с women.itop.net

Щоденні прийом вітамінних добавок не знижує, а збільшує небезпеку розвитку смертельних хвороб.

Багатьох спокусила гарна ідея про те, як прийом вітамінних добавок захищає наш організм від усіх хвороб. Ось ми і ковтаємо, хто одну-дві, а хто і три-чотири капсули кожен день, нещадно звинувачуючи себе за дні, в які забули взяти дозу. Виробники цих добавок дійсно відчувають себе здоровими і сильними, адже цей бізнес стійко росте. Ну а яку реальну користь таблетки проносять нам?.

Все більша кількість досліджень показує, що наше захоплення антиоксидантами, насправді, збільшує небезпеку розвитку хвороб, а не знижує її. Ще в 1994 році вчені з'ясували, що регулярний прийом вітамінних добавок з бета-каротину (таблетки в 20 мг) збільшують ризик смерті від раку легенів на 8%. У 2002 році вчені з'ясували, що великі дози вітамінів С в таблетках (1 мг) і Е (800 iu - дозування, якої вимірюються деякі вітаміни) практично потроюють ризик передчасної смерті у жінок після менопаузи.

У 2010 встановлено, що прийом добавок з антиоксидантами (вітаміни А, С, Е, бета-каротини) збільшує ризик раку сечового міхура на 50%. У минулому році американські вчені з'ясували, що добавки з вітаміном Е (150 iu) підвищують ризик пухлин простати на 17%, а ризик смерті збільшується з ростом дозування. І все одно - продажу вітамінних добавок ростуть на 13% в рік.

Автори книги "Обман здоров'я" фармацевт Айдан Гоггінс і доктор Глен Маттеї перевірили всі вітамінні добавки з антиоксидантами. З'ясувалося, що тільки одна з них реально захищає від раку - та, що містить селен. Цей мінерал збільшує активність антиоксидантів в організмі, а крім того, має протизапальний ефект.

Джерело: http://www. medikforum. ru.

По материалам: medikforum.ru