Підступна фруктоза.

23 травня 2012, 10:48 | Здоров'я 
фото с e-news.com.ua

Фруктоза, чи плодовий цукор, присутній майже у всіх ягодах і плодах. Харчова індустрія знайшла досить простий спосіб переконати людський мозок в тому, що організму потрібно якомога більше їжі. Це додається в безліч продуктів глюкозо-фруктозний сироп, тобто фруктовий цукор, одержуваний при переробці кукурудзи. Саме його лікарі сьогодні звинуватили в поширенні глобальної епідемії ожиріння.

Фруктозні проблема виявилася настільки серйозною, що в США сьогодні ряд компаній знову переходять на використання звичайного цукру і відмовляються від дешевої фруктози, в необмежених кількостях виробляється з кукурудзи, пише sunhome. ru.

Як пояснив в інтерв'ю газеті "Дейлі мейл" спеціаліст з обміну речовин Імперського коледжу в Лондоні доктор Карел ле Ру, коли ми споживаємо цукор, організм виробляє інсулін, який посилає в мозок сигнал про ситість. Високий рівень інсуліну успішно пригнічує апетит. Проте вживання фруктози не викликає настільки сильного виділення інсуліну, і мозок не отримує команди про насичення організму їжею. В результаті людина може з'їсти важку пачку печива і не відчути ситість. Додавання фруктового цукру в морозиво призвело до того, що цю насичену калоріями солодкість поїдають цілими банками. Особливо налягають на такі ласощі діти.

Фруктоза також підвищує кров'яний тиск і збільшує рівень небезпечних жирів, що призводять до серцево-судинних захворювань. Вчені Університету Колорадо з'ясували: ті, хто споживає в день більше 74 грамів фруктози, на 87% збільшують ризик отримати високий кров'яний тиск. А тут ще молекулярні біологи з Університету Каліфорнії зіткнулися з тим, що фруктоза викликає ожиріння печінки. Про це свідчило посилене годування фруктозою 16 добровольців, чия печінка, а заодно серце і шлунок стали обростати жировими клітинами. У той же час з тими, хто налягав на глюкозу, таких неприємностей не виникло. Вчені радять бути обережними з споживанням соків, насичених фруктозою, і рекомендують віддавати перевагу цільним фруктам.

COM. UA.

Источник: e-news.com.ua