Солодощі можуть порушувати здатність запам'ятовувати.

20 травня 2012, 01:18 | Мистецтво 
фото с Настроение

Сучасний світ - це море різних інформаційних потоків. І справлятися з ними вдається не кожному. Ви не помічали, що часом після напруженого трудового дня в голові панує що щось на зразок каші з думок і ви зовсім не здатні сприймати чергову порцію інформації? Якщо ви вважаєте, що подібне відбувається занадто часто, проаналізуйте свій раціон. Так, американські вчені підозрюють, що надмірне вживання цукру може сприяти зниженню здібності до запам'ятовування інформації.

Дієта з високим вмістом фруктози може призвести до значного зниження здатності до навчання, запам'ятовування і відтворенню отриманих навичок. Але, на щастя, прийом антиоксидантів - жирних кислот може нейтралізувати це вплив, пише група вчених з Університету Каліфорнії в Лос-Анджелесі в статті, опублікованій в Journal of Physiology.

«Наші результати показують, як те, що ви їсте, впливає на те, як ви мислите. Вживання їжі з великим вмістом фруктози протягом тривалого часу впливає на здатність мозку до навчання і припоминанию отриманій раніше інформації», - відзначив один з авторів дослідження, професор Фернандо Гомес-Pinilla (Fernando Gomez-Pinilla).

Провівши експеримент над щурами, вчені прийшли до висновку, що споживання занадто великої кількості цукру може заважати інсуліну регулювати утилізацію клітинами глюкози. Така здатність інсуліну є невід'ємною умовою нормального ходу розумового процесу.

До того ж зловживання солодким може блокувати здатність нервових клітин використовувати і запасати енергію, необхідну для розумових процесів.

Автори дослідження рекомендують звести споживання фруктози до мінімуму і переключитися на фрукти і ягоди. Темний шоколад без додавання підсолоджувачів теж може бути корисний, вважають вчені.

Джерело Клео.

По материалам: kleo.ru